17 de juny del 2013

Massa de pizza a la cervesa


Ja feia dies que no publicava res aquí. Però és que estic de cap en un altre projecte, més professional, que no té res a veure amb la cuina, però al que us convido a tots els que em llegiu de tant en tant per aquí.

Resulta que, a més de ser una apassionada de la cuina també sóc psicòloga. Sí. I en això estem, anunciant-me com a psicòloga, fent teràpia per a persones que necessitin assessorament de tot tipus, i per a parelles. Podeu veure la meva web aquí.

Fi de l'autobombo. :)

Ara us vull convidar a fer una pizza ràpida. Normalment, per a fer la base de la pizza faig servir la recepta italiana que em va donar la meva sogra (sí, tinc pendent de penjar-la aquí, ho sé), però avui no tenia llevat fresc i em venia de gust fer una pizza... així que he tret aquesta recepta del calaix!

No és ni de bon tros la millor massa de pizza que he tastat, però queda "resultona" i et fa quedar de meravella. Ja veureu què fàcil!

Ingredients per a dos pizzes individuals:

  • 150 ml de cervesa (qualsevol serveix, jo l'he feta amb Moritz)
  • 250 gr de farina (no cal que sigui de força, farina normal o integral van bé)
  • 11 gr d'oli
  • 5gr de sal
  • Un polsim de sucre
Preparació:
  1. Posa la farina en un bol. 
  2. Afegeix els ingredients i comença a remenar. 
  3. Treu la massa del bol i amassa sobre una superfície antiadherent (o sobre un marbre cobert amb una mica de farina). 
  4. Quan notis que la massa ja no se t'enganxa als dits, està llesta. 
  5. Deixa reposar una mitja hora. 
  6. Divideix la massa en dos boles i exten-les ajudant-te d'un corró fins que quedin ben fines. 
  7. Posa-hi per sobre els ingredients de la teva pizza, i al forn! 
  8. A gaudir!

3 comentaris:

  1. No hi hagués pensat mai amb la cervesa, per fer pizza. En prenc nota, que a casa sempre ens agrada fer-nos la massa de les pizzes nosaltres mateixos! Petons

    ResponElimina
  2. Molt bona idea per quan no es té llevat fresc! no coneixia aquest mètode, encara que si que utilitzo la cervesa per a fer pasta per a arrebossar ;)

    ResponElimina
  3. Doncs sí, Marina! És prou bona, i si la fas fineta queda ben cruixent! :) Ja em driàs què tal! ;)

    Uhm... arrebossats amb cervesa, Eva? Cuenta, cuenta!

    Sílviaslab

    ResponElimina

Opina, critica, comenta!