27 d’abril del 2012

Rosa de sucre

Sóc una gran seguidora de l'Alma. És una noia madrilenya (diria) que fa unes postres i unes receptes que són una passada!!

Avui ha penjat un nou tutorial (us recomano molt veure'ls, estan MOLT ben fets i tot sembla súper fàcil...) on explica com fer una rosa de fondant.

Quan ho he vist he pensat que semblava molt fàcil, com sempre... però la sorpresa ha estat... que realment ho és!!! Molt!

He aprofitat que tenia fondant que m'havia sobrat del meu pastissot de graduació* i m'he posat mans a la obra. No he trigat ni 10 minuts en tenir-la feta! I... bé, ja em direu vosaltres què us sembla, però jo crec que ha quedat molt acceptable!



Tot i que ja ha passat Sant Jordi, que hagués estat meravellós tenir aquestes roses llavors, aprofitaré la meva recent adquirida habilitat per a fer aquestes roses per decorar el pastís del dia de la mare... :)

*En quant he acabat de fer la rosa he tirat tot el fondant que em quedava, perquè ja està massa xicletós, i la rosa no té gens de consistència...

1 comentari:

  1. Acceptable? Ha quedat pistonuda! Només es triga 10 minuts a fer-se així? Quina canya...

    ResponElimina

Opina, critica, comenta!