20 de febrer del 2012

Ara sí, el meu primer pastís decorat

Com que no m'havia quedat contenta amb el meu pastís de prova, lògicament, em vaig apuntar a un curs de decoració de pastissos.

El curs el va impartir la Maryquylla una manxega súper simpàtica que no va tenir cap problema en compartir amb totes les que estavem allà els seus secrets per a una decoració de pastissos espectacular.

El curs va durar tot el dia de dissabte, però no es va fer gens llarg. Primer ens va fer una explicació teòrica sobre els tipus de pastís i els tipus de decoració, i després ens varem posar mans a la obra.
Amb una pedagogia súper didàctica, la Mary, ens va ajudar a cadascuna a aconseguir la decoració òptima per al pastís que havíem triat.

Jo, com que volia aprendre a fer el pastís de dos pisos, vaig triar, com a model, aquest, i a més, em va semblar bastant adient a les meves possibilitats... xD

Al final del dia, el resultat va ser aquest:

No està malament, no? :D

3 comentaris:

  1. Et va quedar de conya, jo només he fet fondant una vegada (busca "pastís de ratolins" a Catacuina) i en vaig acabar fins al capdamunt!

    ResponElimina
  2. Jajajaja! La veritat és que és bastant pesat, això del fondant... sobretot si no tens les eines més adients... però queda taaaaan "resultón" que costa dir que no a repetir i provar... (i mira que, sincerament, de gust no m'agrada gaire, el fondant...)

    ResponElimina
  3. Amb això també coincidim: el trobo massa dolç, sempre acabo traient la closca abans de menjar!

    ResponElimina

Opina, critica, comenta!