23 de desembre del 2011

Amanida de fumats

Ara que estem en plenes festes de Nadal, bé, encara no oficialment, però si quant a celebracions es refereix.

El cas és que a la feina vam fer un sopar de Nadal. Un sopar de "traje" (sí, això "yo traje esto y tu lo otro").

A mi, tot i que em venia molt de gust cuinar alguna cosa el·laborada, al final em va tocar portar una amanida (una mica per equilibrar el menú i una mica per la meva manca de temps per cuinar).

Així que vaig decidir fer una amanida especial, per a que la taula i el paladar fessin festa, també.

L'amanida de fumats (la foto no és meva) és molt senzilla i queda molt vistosa i boníssima.
Us poso aquí els ingredients:

  • Mescla d'enciams (d'aquella que va en bossa ja neta i preparada, és molt més còmoda). 
  • Fumats: jo compro el pack de Mercadona que conté salmó, bacallà i truita (crec).
  • Tàperes: hi ha molta gent a la que no li agraden, però en aquesta recepta queden de meravella
  • Vinagreta de mel: oli + vinagre de mòdena + una cullerada de mel (o dues, depèn del gust de cadascú)
Es pot servir en una font grossa o bé en racions petites. Si s'acompanya d'una llesca de pa cruixent, queda molt bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Opina, critica, comenta!